Notice: Undefined offset: 4 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
رخ دیوانه


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




هنری » فیلم‌ و سریال » تعداد بازدید: ٢٩٨٦٨٣
رخ دیوانه
امتیاز:

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271
فیلم سینمایی «رخ دیوانه» یازدهمین ساخته ابوالحسن داودی از 20 اسفند ماه به سرگروهی سینما استقلال اکران شده است. این فیلم اپیزودی داستان چند جوان است كه در یك قرار اینترنتی با یكدیگر آشنا شده و به دنبال یك شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می افتند. مسیری كه درك جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هركدامشان رقم می زند. در بازی شطرنج اصطلاحی به نام رخ وجود دارد و فداکاری رخ، باعث می‌شود شاه نجات پیدا کند؛ به گفته ی ابوالحسن داودی موضوع این فیلم دقیقا بر این اساس ساخته شده است. فیلم قبلی ابوالحسن داودی به نام «زادبوم» که به تازگی پروانه نمایش خود را دریافت کرده است. پخش فیلم «رخ دیوانه» برعهده ی هدایت فیلم است.

فیلم «رخ دیوانه» در بخش مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین صداگذاری و بهترین جلوه هاي ويژه ميداني و جلوه هاي بصري این جشنواره را دریافت کرد و در بخش های بهترین فیلمنامه، بهترین نقش اول زن (طناز طباطبایی)، بهترین نقش مکمل مرد (ساعد سهیلی)، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین، بهترین موسیقی متن و بهترین طراحی صحنه و لباس نامزد دریافت سیمرغ بلورین سی و سومین جشنواره فیلم فجر شد.

خلاصه فیلم «رخ دیوانه»:

وقتی رخ تنها میشه و دیگه هیچ مهره ای نیست که کمکش کنه، آخرین راه حل رو انتخاب میکنه، خودش رو نابود میکنه تا بازی مساوی بشه...

عوامل فیلم «رخ دیوانه»:

کارگردان: ابوالحسن داودی/ نویسنده: محمدرضا گوهری (براساس طرحی از ابوالحسن داودی)/ تهیه‌کننده : بیتا منصوری/ مدیرفیلمبرداری : فرشاد محمدی/ مدیر صدابرداری: نظام کیایی/ تدوین: بهرام دهقانی/ طراحی و ترکیب صدا : بهمن اردلان / موسیقی : کارن همایونفر/ طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی/ طراح صحنه و لباس : مجید لیلاجی، شهریار کلهر/ مدیر تولید: روح‌الله مهاجری/ منشی صحنه: نفیسه ذاکری/ روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مهیار جوادیفر/ عکاس: مسعود اشتری/ فیلمبردار پشت صحنه : پویان بحق

بازیگران: طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش، امیرمحمد زند

عکس های فیلم و پشت صحنه «رخ دیوانه»:

طناز طباطبایی در فیلم رخ دیوانه

فیلم رخ دیوانه با بازی صابر ابر

نمایی از فیلم رخ دیوانه ابوالحسن داودی

فیلم رخ دیوانه با بازی ساعد سهیلی و امیر جدیدی

طناز طباطبایی و ابولحسن داوودی در پشت صحنه فیلم رخ دیوانه

برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم رخ دیوانه مراجعه کنید.

حواشی «رخ دیوانه»:

اعمال محدودیت سنی برای فیلم «رخ دیوانه» درنظر گرفته شده است و تماشای این فیلم به افراد زیر 12 سال توصیه نمی شود.

ابوالحسن داودی درباره ساخت فیلم «رخ دیوانه» گفت:

"ساخت «رخ دیوانه» به‌دلیل بیکاری‌ام در دولت دهم بود. آنچه در فیلم «رخ دیوانه» می‌بینید حقیقت جامعه امروز ایران است که باید با نگاه تازه‌ای به مسائل اجتماعی و به خصوص انقلاب اطلاعاتی پیش آمده نگاه کنیم."

فیلمنامه «رخ دیوانه» در سال 87 نوشته شده و در همان سال نیز پروانه ساخت خود را گرفته است.

فیلمنامه فیلم «رخ دیوانه» ابتدا یک داستان سه اپیزودی به نام «باخت پنهان» بود.

اتفاقی که برای ماندانا (طناز طباطبایی) و غزل ( نازنین بیاتی) در فیلم «رخ دیوانه» رخ می دهد، تاحدودی واقعیت داشته و از مصاحبه و تحقیقات به دست آمده است.

کاوه آفاق تیتراژ پایانی فیلم «رخ دیوانه» را خوانده است.

سرمایه‌گذاری فیلم «رخ دیوانه» بر عهده بیتا منصوری و بنیاد سینمایی فارابی بوده است.

پروژه فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به دلیل مشکلات مالی، مدتی متوقف شده بود.

اکران خصوصی فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی و تهیه کنندگی بیتا منصوری، شنبه 23 اسفند ماه در پردیس سینمایی ملت با حضور ابوالحسن داودی، بیتا منصوری، محمد رضا عارف، امیر جدیدی، ساعد سهیلی، محمد شایسته، مهرداد صدیقیان، محمد رضا غفاری، سمیرا حسن پور، جمشید محمودی و ... برگزار شد.

ابوالحسن داودی درباره همکاری اش با همسرش، بیتا منصوری گفت:

"مسائلی در جریان ساخت این فیلم اتفاق افتاد که کار تهیه کننده را بسیار سخت می کرد ولی این زن با مردانگی فیلم را ساخت."

ابوالحسن داودی درباره فیلمنامه «رخ دیوانه» گفت:

"این فیلمنامه حدود هفت سال پیش یک فیلمنامه ی 3 اپیزودی با 3 داستان مجزا بود که من از یکی از آن داستان ها خوشم آمد و تصمیم گرفتیم آن داستان را گسترش دهیم و یک شخصیت هم از داستان های دیگر به آن اضافه کردیم و نتیجه ی کار فیلم «رخ دیوانه» است."

محمدرضا گوهری درباره فیلمنامه فیلم «رخ دیوانه» گفت:

"این فیلم قرار بود با همین موضوع 6 سال پیش ساخته شود اما تاخیر در ساخت این اثر سینمایی باعث شد با دنیای جدیدی از اطلاعات و ارتباطات در دنیای مجازی آشنا شویم و پس از آن ناگزیر شدیم انواع و اقسام فضاهای مجازی مثل وایبر، واتس‌آپ، لاین را در فیلمنامه بگنجانیم در واقع این فیلمنامه سال به سال به روز می‌شد."

بیتا منصوری(تهیه کنند) در خصوص جوان پسند بودن فیلم «رخ دیوانه» گفت:

"«رخ دیوانه» در مورد جوانان است اما در این فیلم هر دو نسل می‌توانند آموزه‌هایی را به مخاطب انتقال دهند."

امیر جدیدی درباره بازی اش در فیلم «رخ دیوانه» گفت:

"برای من سخت ترین صحنه ای که وجود دارد صحنه ای بود که با یک بازیگر کار می کردم که پدرش اسم وی را گذاشته بود "کیلر" که این سکانس برای من یک اکشن معنوی به حساب می آمد."

ساعد سهیلی درباره بازیگران «رخ دیوانه» گفت:

"من به خاطر ندارم بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند هیچ کدام پیش از این چنین نقش هایی را بازی کرده باشند و معتقدم همه ی ما انتخاب های ویژه ای برای ابوالحسن داوودی بودیم."

ارشا اقدسی و مهسا احمدی به عنوان بدلکار در فیلم «رخ دیوانه» حضور داشته اند.

پوسترهای فیلم «رخ دیوانه»:

پوستر فیلم رخ دیوانه ساخته ابوالحسن داودی

پوستر فیلم سینمایی رخ دیوانه

فیلم رخ دیوانه در زمان جشنواره - سایت سلام سینما:

این فیلم در زمان جشنواره با 514 رای از سوی کاربران با امتیاز 7.06 از ۱۰ رتبه اول را در بین فیلم‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در سایت سلام سینما بدست آورد


توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

رخ دیوانه

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,